IT outsourcing

Neprosazujeme „zisk za každou cenu“, máme zájem o dlouhodobou partnerskou spolupráci. Chceme být vaším partnerem pro oblast IT technologií.

Outsourcing IT neboli externí správa sítě znamená částečné nebo kompletní převzetí činností spojených s fungováním informačních technologií externí firmou.

U menších a středních firem se jedná převážně o převzetí správy veškerých IT technologií spolu se zajištěním dalšího rozvoje IT.

U větších firem je to hlavně správa serverových technologií spolu s konzultacemi v oblasti IT.

Provedeme zdarma analýzu současného stavu vaší počítačové sítě a navrhneme vhodné řešení případně nalezených problémů.

Hlavní oblasti správy počítačových sítí:

  • Správa sítě (kabeláž, switche, routery, firewally)
  • Správa serverů
  • Správa koncových stanic a uživatelská podpora
  • Správa tiskáren, kopírek a scannerů
  • Zálohování dat
  • Správa licencí a softwaru
  • Konzultační služby
  • Administrativa spojená s fungováním IT provozu

Uzavřením servisní smlouvy o zajištění správy počítačové sítě a servisu IT techniky získáte následující profesionální služby, které vám minimalizují riziko výskytu problémů spojeného s provozem IT, a tím i provozem celé vaší firmy. Subjekty, u kterých zajišťujeme outsourcing IT služeb, jsou běžně certifikovány dle ISO nebo akreditovány dle SAK. Máme s touto problematikou bohaté zkušenosti.

V rámci servisní smlouvy nabízíme:

  • Telefonická podpora IT odborníka v pracovní dny 7:00 – 17:00
  • Telefonická nonstop podpora na Hotline lince i mimo pracovní dobu
  • Pravidelná vzdálená správa systémů a servisní kontroly
  • Pravidelná fyzická přítomnost IT pracovníka přímo ve firmě (četnost dle rozsahu a velikosti počítačové sítě – od několikrát za měsíc až po každodenní přítomnost)
  • Konzultace v oblasti informačních technologií
  • Dodávka HW, SW a spotřebního materiálu (např. tonerů) za výhodné ceny
  • Řešení problému do 4 hodin od nahlášení a to i vzdáleně

Outsourcing IT služeb nabízíme od 550 Kč/hodinu (při minimální počtu 8 hodin/měsíc). Každá servisní smlouva je nicméně řešena individuálně tak, aby v maximální míře odrážela skutečné potřeby objednatele.

Copyright © 2017 NEMOS GROUP a.s.